Khamis, 24 Februari 2011

Sudah tiba masa nyer....

Tinggal bbrapa hari saje la lagi tuk aku brada dlm uitm....pasni,kalau 2nd rayuan aku tak ditrima....so,aku akan berada di luar uitm saje laa...hope2,adik2 uitm still sudi berurusniaga ngan akak ek.....susah tul la nak jauh dari life stdnt uitm nie..dari dulu lagi...setiap masa terluang,sure berkhidmat tuk uitm..sampai la skang...punca rezeki pun masih terlibat ngan stdnt uitm...apa2,hrap biz yg akan dimulakan diluar kampus,akan berjalan lancar n aku akan berusaha lebih kuat tuk memastikan servis n produk yg akan aku jual diterima baik oleh cstmr aku ek...apa2 pun,buat adik2 uitm..sory,kalau akak dah tak duk kat dlm,dah takde la grau senda,n usik mngusik antara kita ek....sure,akak akn miss u all yg very closd ngan akak...espclly 4 art & design stdnt dll.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan